Melodifestivalen ;)


Nu har jag kollat på melodifestivalen!! ;)
Eric Saade vann!
Bra elr dåligt?

Jag hade själv ingen jätte favorit,
men om jag ska säga någon så står det nog mellan Danny och Eric ;)<3
japp,så e de :) <3
Just nu kollar jag runt litte på:
http://norrkopingsdanscenter.se/Norrkopings_Danscenter/Valkommen/Valkommen.html
Fick bara jäätte stor lust att börja dansa!?
Kanske för att minna dansar, det kanske smittas av xD ♥
Men så det ska vi kolla upp ;)
Men vet inte vad jag ska välja,

någon med förslag? ;)

Det finns så mkt att välja imellan...
men asså jag vill typ bara dansa, inget annat lixom xd <3
Så som Mina gör, det verkar super kul....
Men hittar inget som liknar "/

Men kom med förslag om vad ni tycker jag skulle pröva för dans :) ♥

//
emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0