Sover Hos Carro Igen !!<3

Nu har vi suttit ett tag och fixat vår design som kommer dyka upp om ett tag. <3 :)
Och så har vi gjort små namn skyltar som alltid kommer finnas under inlägget, så att ni vet vem det är ifrån...

Innan jag kom till Carro så var jag med min mamma på IKEA
Jag köpte massor med saker....

Köp Lista:
* Byrå
*Tavla
*Magneter
*Spegel
*Kudde
*Lampa

Detta köpte jag:
*
Byrå
*Tavla
*Magneter √
*
Spegel
*Kudde √
*
Lampa

Det blev inte så mkt, men jag fick med en IKEA påse på köpet!! :D <3

Och idag har Carro varit med Emma wall och tränat på Gymmet <3
Sen åkte jag till stallet och hade träning för Anette Solmell ;)
Det gick super bra !! :D<3
Så hade jag mina nya lindor och mitt nya träns med bling bling på :)<3
Sen kom Emma Skott till stallet, och så visade jag Bodil för Emma och sa att hon skulle få Kisse missar
Och jag SKA ta med en hem sen //Emma
Men det tråkiga är att Bodil kanske inte kommer överleva när hon får ungar, för hon är så liten! ;( <333
Men det har vi bestämt oss för att hon ska göra!! :) <3 BODIL SKA ÖVERLEVA !!!!♥♥♥♥©

Men sen åkte vi hem och duschade sen åt vi Kallops Ragnar xd <3
Och nu sitter vi här och skriver! <3

//

c   emma  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0