hej på re!

Idag väckte mamma mig vid 9 för jag skulle packa till Göteborg imorrn -.-
Vi ska dit med Östgötateamet och kolla på Göteborg horse show och lite  skit,
och så ska vi typ gå backstage och titta på alla fin fina hästar :D<3
Sen när jag hade packat åkte vi till stallet och så joggade jag konfa i ridhuset lite.
Sen väntade jag hur länge som hälst på pappa för jag orkade inte gå hem...:)<3
och nu sitter jag här :)<3

Och Emma, Bodil hade typ bullar på magen, eller nåt, det var typ som fettknölar ;)<3
Och så skulle jag säga att Bodil ska få kattungar med :D<3
Och jag saknar dig massa, jag kunde inte somna igår för att jag kände mig så ensam.... så jag fick sova med mamma ^^<3


g
Konfa tog min vante...^^


h
sen slängde han den på mig...haha xd <3


EMMA, KÄNN DIG SAKNAD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0