16/4 - 19/4

Japp nu är man hemma från Carro
Vi gjorde allt möjligt och vi hade super kul :D <3

Lördag: Kom till Carro ca vid 17.00 tiden sen så åt vi och typ pratade och lite sånt :)<3
Söndag: Då gick vi upp ganska tidigt för då skulle vi till Ronneby/småland tog 4 timmar att åka dit, jag och carro sov ganska mkt xd :) <3 det var ju lixom 8 timmar sammanlagt
men det var verkligen värt att sitta i bilen dom timmarna för asså gud så söta dom va!!
först så sov dom bara men sen fick dom lite mat och sen pigna dom till, så då sprang dom runt och busa massor...
och så filmade jag Theodor och han bah stirra in i kameran, ååh Guuud sååå söööt!! :D <3
Måndag: Först fick vi för oss att vi skulle filma en grej men så blev den lite elr väldigt fail så då typ cyklade vi runt och filmade finspång ( ingetliv.se )
Men sen cykla vi till Carro och åt pyttipanna...
sen cyklade vi till stallet och fixade konfa och så sen skulle Carro ha träning i söderköping så då lastade vi Konfa och Packade med allt och åkte iväg :) <3
och innan det så träffade jag GRETA !! :D fast sen försvann hon -.- <3
sen när vi var i söderköping så tränade ju Carro sen åt vi massor med kolor :D xd <3
sen åkte vi hem....
Tisdag: Först så cyklade vi till Grillen i värsta värmen och köpte glass :)
Sen så cyklade vi till bönern, där bada vi fötterna ;)
de var kallt, as kallt !!
sen solade vi lite,sen kom det folk och först innan dom kom så skojade jag och sa
- det kmr några.... och då fick vi typ panik
sen så kom det några på riktigt och jag bah
-det är några här och Carro bah
- aa, och så låg hon kvar men sen kolla hon och dom tog typ kort elr nåt...
fast asså inte på oss xd ;) <3
men sen efter ett tag cyklade vi hem och sen till stallet....
och så red Carro och tränade pogramet igen och efter fick jag skritta honom :D <3
och sen när vi fixat i stallet och borstat och så, så hade carro och jag
hårmous/baby olja/sko kräm /borst Krig
som vi typ slängde på varann xd
sen kleta jag det på min mobil så att det skulle lukta gott, men nu är den lite kletig :D <3
men sen ringde mamma och sa att jag skulle hem, så då fick vi cykla hem till carro och äta och sen skjutsa carros mamma mig till busshållplatsen....
och sen var jag hemma vid 21.30 tiden



Den 7-8 maj kommer denna theodor till Carro och hennes familj :)
tho

/
emma

Kommentarer
Postat av: carro

vetu...? mamma och pappa körde över mig...han ska heta Gottfrid... -.-

2011-04-21 @ 23:12:01
Postat av: rebecka

hej, vill bara säga att du och din ponny verkar grymt duktiga :D synd att du inte uppdaterar mer ): vad heter du? eller åtminstone hästen? finns det några filmer på youtube man kan se? :)

2011-05-27 @ 22:59:10
Postat av: Caroline

jag har fixat en tävlingsblogg om mig och min häst om du vill läsa, de heter www.realdressage.bloggplatsen.se tacksam om du tittar in :D

2011-06-15 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0